Vorden E1

Dinsdag 18 november 2014 – Vorden E1 speelt komend weekend de uitwedstrijd tegen Reunie E1 in Borculo. Beide verenigingen zijn echter overeen gekomen om deze wedstrijd niet op zaterdag te laten spelen, maar op zondagmiddag als voorwedstrijd van Reunie 1 tegen Vorden 1. Vorden E1 staat bovenaan met 22 punten uit 8 wedstrijden en kan met winst tegen de nummer drie Reunie E1 kampioen worden.

Vorden E1 speelt tot nu toe een prima competitie en kan dus het komende weekend kampioen worden tegen Reunie E1. De nummer twee is Klein Dochteren E1 maar zij hebben een wedstrijd meer gespeeld en twee punten minder. Klein Dochteren E1 speelt zaterdagmorgen de tiende en laatste wedstrijd. Als Vorden E1 zondagmiddag wint van de nummer drie Reunie E1 dan kunnen zij door niemand meer ingehaald worden en mogen zij zich najaarskampioen noemen. Bij een gelijk spel dient of verlies tegen Reunie E1 dan kan het in de laatste wedstrijd tegen Grol E3 op 29 november nog kampioen worden.

De wedstrijd Reunie E1 tegen Vorden E1 begint om 12.30 uur in Borculo en geldt als voorwedstrijd van Reunie 1 tegen Vorden 1.