vorden d1 bennekom d1

Vorden 26 september 2015 – De D1 speelt dit seizoen voor het eerst in haar historie in de hoofdklasse en voor v.v. Vorden betekent dit een geheel nieuwe klasse met tevens ook totaal onbekende tegenstanders voor de geel-zwarten. Vanochtend bijvoorbeeld kwam de D1 van Bennekom op bezoek, maar ook tegenstanders als Beuningse Boys, Juliana Malden en AWC uit Wijchen zullen de weg naar Sportpark ‘t Grote Veld moeten vinden dit seizoen. De D1 speelde vorige week 0-0 tegen DVV uit Duiven en vandaag werd er keurig met 2-0 gewonnen van Bennekom en dat betekende de eerste overwinning in de Hoofdklasse D.

Het was sowieso een fraaie voetbaldag op ons Sportpark, want naast de D1 moesten nog 11 teams thuis spelen en ook s’middags was het een drukte van belang met C3, B2, B1 en A1 thuis.

Johan Bolink was de gehele dag op het voetbalveld aanwezig om de laatste 7 teams op de foto te zetten, maar hij had tevens de gelegenheid om enkele fraaie foto’s te maken van de D1. S’Middags moest de C3, B2, B1 en A1 thuis voetballen en ook zij speelden onder heerlijke omstandigheden mooie wedstrijden op ons Sportpark.

Wilt u nog even nagenieten van deze fraaie voetbalmomenten met een hoofdrol voor de D1 klik dan op de site van Johan Bolink.

vorden d1 bennekom d1 2

vorden a1 wedstrijd