jeugddag socii vordenVrijdag 3 oktober – Voor het 2e achtereenvolgende seizoen heeft v.v. Vorden een samenwerking met buurtclub Sociï uit Wichmond/Vierakker. Aangezien Sociï niet voldoende spelers heeft in de leeftijd van de C- en de B-jeugd is met elkaar overeengekomen dat er 7 spelers van Sociï dit seizoen in een C-elftal van v.v. Vorden komen te spelen, 1 meisje in het nieuwe CM1D team en 1 speler in Vorden B2D.

Bij v.v. Vorden is er op een aantal zaterdagen een veldbezettingsprobleem en in het kader van deze samenwerking isafgesproken dat er op 8 zaterdagen in het seizoen een juniorenelftal de ‘thuiswedstrijd’ speelt op het complex van Sociï in Wichmond.

Komende zaterdag is dit voor de eerste keer het geval dit seizoen en zal Vorden B2 haar thuiswedstrijd tegen Varsseveld B2 op het prachtig verbouwde sportpark aan de Lankorsterstraat in Wichmond afwerken. In de komende weken/maanden zal ook Vorden C4 en Vorden C3 nog één of meerdere thuiswedstrijden in Wichmond spelen.

Op deze manier is de samenwerking tussen beide verenigingen nog meer geïntensiveerd, waardoor de clubs hun eigen typische problemen met elkaar kunnen oplossen.