vorb1rob2

Vorden 16 mei 2015 – Vorden B1 is vanmiddag kampioen geworden van de 2e klas door een 7-0 overwinning op Robur et Velocitas B2. Door deze zege bleven de spelers van B1 een voorsprong van 3 punten behouden op de concurrent Gorssel B1. Na de degradatie van afgelopen seizoen is Vorden B1 nu weer terug in de 1e klas en dat hebben de spelers goed gevierd! Na afloop was er een heuse prijsuitreiking op de tribune met als hoogtepunt de overhandiging van de schaal (door de ouders gemaakt) door hoofdtrainer Michel Feukkink.

De wedstrijd was na een kwartier al beslist door 3 doelpunten van Vorden B1, maar toch bleef de tegenstander Robur Et Velocitas B2 zich sportief weren en maakten zij er zoveel mogelijk een wedstrijd van. Na de rust werd de stand op een gegegeven moment zelfs 7-0, mede omdat B1 keurig samen bleef spelen, het positiespel keurig verzorgde en vooral niet te gehaast ging spelen.

Na het fluitsignaal was er natuurlijk allereerst een groot feest op het veld met het team zelf en daarna moesten zij door een prachtige erehaag van Robur et Velocitas naar de kleedkamers toe. Tenslotte waren alle supporters, ouders, opa’s en oma’s op de tribune gaan zitten en daar kwamen de spelers één voor één naar de trap op en kregen zij een aandenken uitgereikt door de sfeermaker ‘Sidney’ . Als laatste kwam aanvoerder Ties Wentink naar boven en kreeg hij van hoofdtrainer Michel Feukkink de schaal uitgereikt.

Ga voor fraaie fotoreportages naar de site van Johan Bolink en Rob Immink (menu – foto’s).

ere haag

vorb1rob