kamphuis logo

Vorden 20 maart 2016 – Kamphuis Hoogwerkers uit Zutphen heeft Vorden B1 voorzien van een training-outfit en nieuwe trainingspakken. Op de foto ziet u hoe trainer Michiel Barink Dick Smit van Kamphuis Hoogwerkers bedankt voor de ondersteuning van zijn elftal B1. Kamphuis Hoogwerkers is al een aantal jaren zowel bord- als mediasponsor bij v.v. Vorden en tevens kunnen en mogen wij regelmatig een hoogwerker gebruiken voor werkzaamheden aan de lichtmasten en ballenvangers.

Over Kamphuis Hoogwerkers:

Kamphuis hoogwerkers B.V. is een bedrijf met meer dan 35 jaar ervaring op het gebied van verhuur van hoogwerkers en werken op hoogte. Met deze ervaring willen wij u graag van dienst zijn. Door de grote verscheidenheid aan hoogwerkers in ons assortiment kunnen wij werkzaamheden tot op grote hoogte, uiteenlopend van het snoeien van bomen tot het plaatsen van gevelreclame, voor u binnen handbereik brengen. Heeft u een klus op hoogte, dan zorgen wij voor de juiste hoogwerker. Onze bedieningsman brengt u veilig en snel op de gewenste hoogte en biedt een helpende hand bij de werkzaamheden.

Kamphuis Hoogwerkers B.V.
Loohorst 7
7207 BL Zutphen
Telefoon: (0575) 543798
Telefax: (0575) 510079
Internet: www.hoogwerken.nl

Over v.v. Vorden B1:

v.v. Vorden is een sociale, ambitieuze en achterhoekse amateurvoetbalvereniging uit Vorden, gemeente Bronckhorst. De vereniging is vanaf het jubileumjaar in 2004 sterk gegroeid en telt anno 2016 530 leden. Het heeft 17 pupillenteams (175) waaronder 2 Mini F-teams, 11 juniorenteams waaronder twee meidenteams (140) en 8 seniorenteams, waaronder 3 35+ teams (140).  Het eerste elftal speelt in de Tweede klasse zondag (seizoen 2015/16).

Vorden B1 is vorig seizoen kampioen geworden in de 2e klas en speelt in het seizoen 2015-2016 net als de A1 en de B1 in de 1e klas. Trainer Michiel Barink en assistent Daan Horstman hebben samen met leider Henry Koning een gretige, mooie en goede groep met o.a. 2 meiden, die op dit moment een keurige plek in de middenmoot in nemen.

Vorden B1 Kamphuis