ties wentink vorden b1 toernooi

Vorden 7 juni 2015 – Vorden B1 heeft afgelopen weekend beslag weten te leggen op de Bronckhorst-Cup, die zaterdagmiddag door topscheidsrechter Bas Nijhuis werd uitgereikt aan de aanvoerder van B1, Ties Wentink. In Zelhem won B1 de finale met 1-0 van Zelos B1 en werd het zodoende winnaar van het tournooi en mocht het ook de wisselbeker mee naar huis nemen. In Steenderen organiseerde Basteom een jeugdtoernooi en zowel de E1 als de Mini F-pupillen wonnen hier de 1e prijs.

Vorden B1 won het sinds 2008 georganiseerde Bronckhorst-tournooi bij v.v. Zelhem. In de beginjaren was dit een toernooi tussen de diverse 1e elftallen van de 11 verenigingen in de gemeente Bronckhorst, maar dit is na een aantal jaren overgegaan naar de B-junioren. De laatste jaren organiseert v.v. Zelhem dit tournooi waar vorig jaar nog Vorden B2 de Fair-Play Cup wist te winnen. Dit jaar was het Vorden B1, met enkele 2e jaars C1 junioren in de gelederen, dat zelfs de 1e plaats wist te bemachtigen nadat in de finale Zelos B1 met 1-0 werd verslagen.

In Steenderen organiseerde de fusieclub Basteom een pupillentoernooi en zowel Vorden E1 als de Mini F-pupillen wisten hier de 1e prijs te bemachtigen. Op het prima georganiseerde toernooi in Steenderen mochten beide teams van v.v. Vorden de beker in ontvangst nemen.

Vorden B1 toernooi winnaar

Vorden E1 toernooiwinnaar