Vorden, 14 november 2018 – Vorden 5 heeft dit seizoen wederom de beide sponsoren De Herberg en Wentink Electrotechniek op de  borst en op de rug staan. Het ‘vriendenteam’ van v.v. Vorden speelt al jaren met elkaar op zondagmorgen en is zeer content met de beide shirtsponsoren. Om deze dankbaarheid te tonen werd twee weken geleden tijdens een thuiswedstrijd van het 5e elftal de beide sponsoren in het zonnetje gezet. Namens de sponsorcommissie was Rob Enzerink aanwezig om Ap Wentink, Patricia ten Barge en Rene Brummelman een bos bloemen te overhandigen.

Over Wentink installaties:

Wentink Installaties is een bedrijf dat al jaren bekend staat in de regio om zijn professionaliteit, kennis, kwaliteit en uiteraard klantgerichtheid. Het bedrijf is in 1994 gestart als een mans bedrijf, maar sinds januari 2008 bestaat het bedrijf uit meerdere medewerkers. De werkzaamheden die wij uitvoeren zijn Elektra werkzaamheden, Loodgieters werkzaamheden, Centrale verwarming en Sanitair.

Over Café De Herberg:

Een kopje koffie, een lekker etentje met vrienden of een mooi feest. Dan ben je bij de Herberg Vorden aan het juiste adres. Gastvrij en professioneel staan we voor je klaar.
Onze gevarieerde kaart biedt voor elk wat wils. Onze koks bereiden de gerechten in eigen keuken. Mooie gerechten, vaak met eerlijke producten uit regio. Tevens biedt De Herberg Vorden een mooie ruimte voor bijvoorbeeld je bruiloft. Wij maken er voor jou een feestje van!