vorden_dames 2

Vorden 11 april 2015 – De maand april is traditiegetrouw de periode waarin veel beslissingen vallen. Heel af en toe wordt een competitie beslist in de eerste week van mei, maar April is altijd de maand van de belangrijke wedstrijden. Bij onze club zijn er dit seizoen naast het 1e elftal nog 3 elftallen die een poging doen om op de platte wagen te komen en dat zijn het 4e elftal, de meiden van MC1D en Vorden B1. Natuurlijk moeten alle 3 teams nog een paar belangrijke wedstrijden spelen, maar ook voor hun geldt wel dat in deze maand iedere wedstrijd even belangrijk zijn en dus ook leuk om naar uit te kijken.

Vorden 4 staat bovenaan in haar klasse samen met AZC 6 en beide moeten nog 6 wedstrijden. Op donderdag 23 april spelen beide teams tegen elkaar en als zowel Vorden 4 als AZC 6 de komende weken geen punten morsen dan wordt dit natuurlijk de topper van deze competitie.

Vorden B1 staat bovenaan in de 2e klasse en gaat volop voor het kampioenschap nu het vorige week in de laatste minuut met 2-1 won van De Hoven B1 en daardoor staat zij 4 punten voor met nog 5 wedstrijden te gaan. Vandaag speelt het team van trainer Michiel Barink uit tegen Sp. Brummen B1 en bij winst wordt er een goede stap richting de platte wagen gezet.

De meiden van Vorden MC1D staan met 3 ploegen op 15 punten en waarschijnlijk zal de strijd om het kampioenschap gaan tussen Blauw-Wit (Holten), Enter Vooruit en Vorden. De komende 2 weken speelt het team van Erik Sinkeldam en Gerard Garritsen tegen Eibergen en NEO en zal het op zaterdag 18 april na de wedstrijd in Borne de vriendinnendag organiseren. Op 25 april volgt dan de topper tegen Blauw Wit en wie weet dat de vrouwen in hun eerste seizoen ….

kleine jan vorden 4

vorden b1 dcs b2