7x7 35+

Vorden 24 september 2015 – Komende vrijdag gaan alle drie 35+ teams van v.v. Vorden weer de wei in. Het betreft de 2e ronde voor deze competitievorm maar aangezien het 35+ 3 team de 1e ronde niet heeft gespeeld, komt dit team voor het eerst officieel uit in de 35+ competitie. Het 1e team speelt in Borculo bij Reunie, het 2e team in Zutphen bij FC Zutphen en het 3e team gaat naar AZC in Zutphen. Klik op ‘lees meer’ om het programma voor de komende 2 maand te zien.

Omdat het 35+ voetbal op vrijdagavond in een toernooivorm wordt gespeeld en er per vrijdag 1 locatie als thuishaven geldt, is het in het standaarwedstrijdschema van de KNVB onmogelijk om juist weer te geven waar de wedstrijden worden gespeeld aangezien dit helemaal is ingericht voor het competitievoetbal met een thuis- en een uitploeg.

Om toch voor een ieder (spelers, leiders, supporters (!), wedstrijdsecretariaat en kantinecommissie) duidelijk te maken waar de betreffende wedstrijden worden gespeeld is in het schema via een ‘blauw ballonetje’ een extra opmerking geplaatst. Wanneer je hier met de muis op gaat staan, komt de opmerking met de betreffende accommodatie in beeld.

Voor de komende 3 ronde’s is dit het programma voor 35+

Vrijdag 25 september:

35+ 1 speelt in Borculo bij Reunie

35+ 2 speelt in Zutphen bij FC Zutphen

35+ 3 speelt in Zutphen bij AZC

Vrijdag 9 oktober

35+ 1 in Barchem bij SVBV

35+ 2 in Steenderen bij Basteom

35+ 3 in Vorden

Vrijdag 6 november:

35+ 1 in Vorden

35+ 2 in Steenderen bij Basteom

35+ 3 in Zutphen bij FC Zutphen

De laatste speelronde eind november wordt z.s.m. ingepland door de KNVB.