35+ fotoMaandag 13 oktober 2014 – Aanstaande vrijdag komen de beide 35+ teams van v.v. Vorden weer in actie. Dit keer wordt er op ons eigen Sportpark ‘t Grote Veld gespeeld aangezien 35+ 1 haar thuiswedstrijd speelt. Het 2e 35+ team speelt in Zutphen op het terrein van AZC haar 3e speeldag met wederom 4 wedstrijden op een half veld.

Vrijdag as. is de aftrap van de eerste twee wedstrijden rond 19.30 uur en zullen de wedstrijden in toernooivorm ongeveer om 21.30 afgelopen zijn. De tegenstanders van 35+ 1 zijn Voorwaarts Twello, Sp. Eefde, FC Zutphen en AZC.  De kantine op ons Sportpark is natuurlijk geopend en vooral in de 3e helft zal het gezellig druk worden en zal iedereen nog even nagenieten van de flinke inspanning.

Het 2e 35+ team speelt uit bij AZC en spelen deze avond tegen FC Zutphen, AZC, Sp. Eefde en Be Quick.