Vorden, 22 april 2017 – De voetbalvereniging Vorden en de Stichting SBS Vorden heeft, geheel in de lijn van haar beleid op het gebied van accommodatie beheer, besloten om na de eerste drie jaar van privatisering, waarbij advies en ondersteuning is gevraagd van een professionele adviseur, Grasmeesters, vanaf nu met de opgedane kennis en kunde steeds meer zelf te doen.  Vanaf dit seizoen wordt er op dit gebied nog meer zelf uitgevoerd, maar hiervoor dient ook materieel beschikbaar te zijn en vandaar dat er een tractor is aangeschaft. Het 35+ -1 team zag deze ontwikkeling met interesse aan en heeft onderling besloten om voor de vereniging een laadbak aan te schaffen. Deze werd gisterenavond tijdens de thuiswedstrijd op ons Sportpark overhandigd aan Johan Verstege, bestuurslid Accommodatie en Stichting SBS Vorden, en aan de dinsdagploeg.