20161002_1128330Dinsdag 4 oktober – Afgelopen week was het de week van de scheidsrechters. En dus ook bij vv Vorden.

Alle scheidsrechter kregen van de KNVB een scoreblok met een pen. Een mooi blijk van waardering van de KNVB, want uiteindelijk kan er geen wedstrijd gespeeld worden zonder scheidsrechter. Wij zijn daarom ook erg blij met de vele jeugdige en ervaren scheidsrechters die op zaterdag en zondag een wedstrijd bij v.v. Vorden willen fluiten.

Maar bij vv Vorden is het momenteel door blessures, werk en familieomstandigheden, met name, op zondag erg lastig om scheidsrechters te vinden. Afgelopen zondag had daardoor Vorden 5 wederom geen scheidsrechter. Voor een paar weken geleden floot Vorden 5-speler Marco Wentink al zijn eigen team, maar dit keer wilde hij echter ook zelf spelen en moest er op zoek worden gegaan naar een scheidsrechter.

Gelukkig was Vorden 3 vrij. Een appje op zondagochtend was voldoende. Erwin Hengeveld en Mark Borgonjen toonden zich bereid om het duel van Vorden 5 tegen Keijenburgse Boys 3 tot een goed einde te brengen.

Mooi om te zien dat teams elkaar, ook op deze manier, onderling kunnen helpen.

Uiteindelijk floot Mark Borgonjen de wedstrijd en werd hij, middels een bosje bloemen van Vorden 5, extra in het zonnetje gezet.

Helaas voor Vorden 5, ging de wedstrijd wel verloren met 1-2, maar kon er in ieder geval worden gevoetbald.

In de middag stond de wedstrijd Vorden 1 tegen AZC 1 op het programma en ook tijdens deze wedstrijd was er een attentie voor de scheidsrechter dhr. Nijmeijer uit Hellendoorn.