vorden-3-keyenburgse-boys-2

Vorden 10 oktober 2016 – Gisterenmorgen werd voorafgaand aan de wedstrijd Vorden 3 tegen Keyenburgse Boys 2 de sponsoren Moventem, Baco en Smederij Oldenhave in het zonnetje gezet en bedankt voor de shirtsponsoring en het aanbieden van de trainingspakken en tassen. Speler en tevens lid van onze sponsorcommissie, Rob Enzerink, bedankte zowel Robin Koster, als Renz Cornegoor als (eveneens speler) Erik Oldenhave van de drie genoemde bedrijven voor hun geste en ging s’morgens in alle vroegte met de sponsoren en het 3e elftal onder leiding van trainer/coach Jeroen Tijssen, op de foto.

vorden-3-sponsoring

Voor meer foto’s van zowel de presentatie, als het bedanken van de sponsoren als de wedstrijd zelf, verwijzen wij u naar de site van Johan Bolink .