vorden 2 berghuizen 2 Vorden 29 april 2015 – Komend weekend spelen Vorden 2, Vorden B1 en Vorden C1 alle drie een hele belangrijke wedstrijd die wellicht beslissend is in de eindstand van hun competitie. Vorden 2 moet met nog 1 speelronde te gaan de nummer 11 VOGIDO 3 op afstand houden. Vorden 2 heeft 1 puntje meer en moet zelf thuis tegen Tubantia 3 uit Hengelo. VOGIDO speelt thuis tegen Eibergen en kan Vorden alleen nog inhalen als zij zelf winnen en als Vorden 2 verliest of  gelijk speelt. Het wordt tevens de laatste wedstrijd in het 2e elftal van speler Dennis Wentink en trainer Wilbert Grotenhuijs. Laten we hopen dat beide heren op een fraaie wijze afscheid kunnen nemen.

Vorden B1 speelt om het kampioenschap en promotie naar de 1e klas. Zij hebben een voorsprong van 3 punten op Gorssel B1 en zij moeten zelf thuis tegen de nummer vier Be Quick B1. Vorden C1 tenslotte speelt thuis tegen Albatros C1 en bij winst is het nog mogelijk om op de veilige 9e plaats te komen, maar dan moet Vorden C1 zelf winnen en hopen dat Schalkaar C2 verliest van Overwetering C1.

Samen met de absolute kraker van dit weekend, Vorden 1 tegen PAX 1, zijn dit de drie meest interessante wedstrijden van het komende weekend. Het belooft dan ook zowel zaterdag als zondag weer spannend, mooi en interessant te worden op Sportpark ‘t Grote Veld. dus kom gerust een kijkje nemen bij één van deze teams. vorden c1 -2