vorden-2-vios-beltrum-2-3

Vorden 12 december 2016 – Terwijl gisteren na 90 minuten niemand nog geloofde in een overwinning van Vorden 2, waren het Sander Eggink en Yuri Kastermans die het ‘koppie erbij hielden’. A-junior Sander Eggink legde een bal keurig terug op randje zestien, terwijl in een overvol zestienmeter gebied iedereen een voorzet had verwacht en kroonde Youri Kastermans daarna het schot tot ‘doelpunt van het jaar’. Door deze pegel in de kruising won Vorden 2 alsnog haar wedstrijd en sluit het 2016 in stijl af door de vierde zege in de laatste vijf wedstrijden.

Gisterenmorgen begon het allemaal wat later, omdat beide ploegen al lang en breed klaar waren met de warming-up maar de scheidsrechter bleek zonder af te melden niet op te komen dagen. Rob Oplaat kreeg toestemming van beide clubs om als clubscheidsrechter de wedstrijd te fluiten en vanaf het begin bleek het deze ochtend een moeizame wedstrijd te worden. Vorden 2 was de ploeg met iets meer voetbalintentie, alleen VIOS Beltrum kon met een prima wedstrijdmentaliteit het 2e elftal het steeds erg lastig maken. In de 2e helft was het in het laatste kwartier ‘alles of niets’ met o.a. Jeroen Peters nog voorin als extra stootkracht en toen niemand er meer in geloofde was het Youri Kastermans die met een geweldige pegel vanaf 17 meter precies raak schoot.

Hieronder de beide foto’s van Johan Bolink waarop de winnende goal perfect in beeld is gebracht. Klik op de bovenste foto voor de gehele reportage.

vorden-2-vios-beltrum-2-1

vorden-2-vios-beltrum-2-2