Vorden, 11 september 2017 – Het 2e elftal van v.v. Vorden heeft gisterenmorgen de shirts ontvangen met het nieuwe logo van sponsor Eet- drink- en feestgelegenheid ‘de Herberg’. Direct na de start in 1976 werd het dorpscafé van Vorden direct al sponsor van het 4e elftal van v.v. Vorden door trainingspakken aan te bieden en vanaf 1998 zijn zij als subsponsor van onze vereniging gelinkt aan het 2e elftal. Samen met Barendsen Staaltechniek Vorden is ‘de Herberg’ de langste en trouwste sponsor van de club en na de overname begin dit jaar werd direct afgesproken dat de shirts en polo’s ook voorzien moesten worden van het nieuwe logo. Gisterenmorgen voorafgaand aan de wedstrijd tegen AZC 2 in de beker werden de nieuwe shirts voor het eerst gebruikt en werd het team direct op de foto gezet. Wij zijn Patricia en René zeer erkentelijk en waarderen het zeer dat het sponsorschap ook na 40 jaar nog steeds wordt voort gezet en wensen het 2e elftal veel succes dit seizoen!