de herberg 1

Vorden 3 maart 2015 – Het tweede elftal van v.v. Vorden is zondagmorgen voorafgaand aan de wedstrijd tegen BWO 2 in het nieuw gestoken door sponsor De Herberg. Dit al jaren aan de voetbalvereniging verbonden café-restaurant is niet alleen shirtsponsor van het 2e elftal, maar heeft de spelers nu ook voorzien van een warming-up cq. trainingspak. Tevens werden de trainers en leiders voorzien van een fraaie coachjas. Rob Enzerink bedankte namens de sponsorcommissie Hanny en Folkert van de Herberg voor de steun aan onze vereniging en in dit geval het 2e elftal in het bijzonder.

Het 2e elftal ging er eens goed voor zitten op deze zondagmorgen, want zij waren zeer in hun nopjes met deze geste. Fraaie zwart-gele trainingspakken waarbij het jack de vorm heeft van een sweater en allemaal van het huismerk ‘Jako’. Met een fraaie foto van Johan Bolink, zie hieronder, werden de pakken getoond en direct daarna al tijdens de warming-up van het 2e elftal in de praktijk gebracht.

de herberg 2