logo vordenZondag 14 december 2014 – Vorden 1 heeft werkelijk een prachtige serie in het kalenderjaar 2014 neer gezet. Vandaag werd de laatste wedstrijd van het jaar met 1-0 gewonnen van Varsseveld en behaalde hiermee de 11e overwinning van dit seizoen, de 17e overwinning van dit kalenderjaar en maar liefst de 10e thuisoverwinning van de in totaal 14 thuiswedstrijden in 2014.

Vorden 1 heeft de laatste 2 kalenderjaren de laatste wedstrijd verloren, want in 2012 was het 0-5 tegen Doetinchem in de laatste wedstrijd op 22 november (!) en vorig jaar was het de zondag voor kerst toen het uit tegen HC’03 verloor met 1-0. Dit jaar speelde Vorden 1 de laatste wedstrijd voor de winterstop dus thuis tegen Varsseveld en zonder dat de ploeg van trainer Michel Feukkink kon overtuigen won het wel met wederom 1 doelpunt verschil: 1-0. Direct na rust was het Rick Schröer die als goudhaantje de punt van de schoen gebruikte om een doorgekopte kopbal van Roy Böhmer na een verre ingooi van Stefan Eggink tot doelpunt promoveerde.

De ‘Herbstmeister’ vierde terecht een mooi feestje in de kantine, want met 34 punten uit 13 wedstrijden, 9 punten voorsprong op de gedeelde nummers twee, AZC en RKZVC, een geweldig doelgemiddelde (28-12) en sowieso een prachtig kalenderjaar met maar liefst 17 overwinningen in 24 wedstrijden en natuurlijk de 80e verjaardag van SUPER Supporter Johan Stapper was er alle reden voor.

Voor het wedstrijdverslag kunt u naar de bekende link gaan aan de linkerkant van het menu en de foto’s van de wedstrijd zijn te zien via het bovenste menu ‘foto’s’ en daarna de site van Johan Bolink.

vorden herbstmeister