Vorden, 24 januari 2018 – Vorden 1 heeft afgelopen dinsdagavond ook haar derde oefenwedstrijd binnen een week gewonnen. In en tegen Brummen werd het 1-2 na een ruststand van 0-2. Op het kunstgras van veld 2 van de 4e klasser waar Vorden 1 voor het laatst in 2013-2014  bij in de 3e klasse C ingedeeld was (zie foto),  kwamen de doelpunten van Gijs van der Veen en Frank Hiddink. Na de pauze werd het na 55 minuten 1-2, maar kreeg Brummen verder geen kansen meer om op gelijke hoogte te komen. Vorden 1 heeft na deze 3e oefenwedstrijd de voorbereiding op de hervatting van de competitie erop zitten en zal donderdagavond nog één keer trainen voordat zondag 28 januari de ontmoeting tegen Concordia in Wehl gespeeld zal worden.