logo vorden appZondag 2 november 2014- Vorden 1 heeft vanmiddag tijdens de 8e speelronde van dit seizoen voor het eerst verloren.  AZC was voor 700 toeschouwers met 2-1 te sterk voor het 1e. Voor de rest was het trouwens een mooie voetbalzondag met o.a.  overwinningen van het 2e , 3e en 5e elftal.

Het was op deze zonnige  2 november een geweldige ambiance op het sportpark van AZC in Zutphen. Net als vorige week in de thuiswedstrijd tegen Warnsveldse  Boys was het nu ook weer erg druk en omzoomden ongeveer 700 toeschouwers het hoofdveld van de 3e klasser uit Zutphen. Er waren vele supporters aanwezig uit Vorden en het ‘geel-zwart’ was zeer goed vertegenwoordigd alleen al omdat er ook zo’n 50 toeschouwers met de trein naar Zutphen af waren gereisd. Afgelopen week won Vorden 1 nog met 6-0 en won het de 1e periodetitel, maar vandaag moest het de 1e nederlaag van het seizoen accepteren. Na een 0-0 ruststand werd het binnen 10 minuten na rust 2-0 voor de blauw-witten en ondanks dat Vorden nog terug kwam in de wedstrijd door een geweldige vrije trap van Daan Horstman, moest de ploeg van trainer Michel Feukkink toch de eerste nederlaag van het seizoen accepteren.

S’morgens hadden zowel het 2e als het 3e elftal hun wedstrijd gewonnen tegen respectievelijk Vogido 3 en Sp. Brummen 3. Vorden 2 won haar wedstrijd met maar liefst 5-1 en behaalde op deze manier haar tweede overwinning van het seizoen in de res. 3e klas. Vorden 3 won met 2-1 van concurrent Sp. Brummen 3 en blijft op deze manier ongeslagen en doet mee in de top van haar klasse. Vorden 4 speelt ook in de top van de competitie en speelde vanochtend gelijk tegen EDS 2, de directe concurrent. Vorden 5 won haar uitwedstrijd en Vorden 6 speelde keurig met 4-4 gelijk al is het altijd zuur als de gelijkmaker in de laatste minuut.

Kijk bij wedstrijdverslagen voor een uitgebreide weergave van de wedstrijd AZC-Vorden en tevens heeft Johan Bolink nog mooie foto’s gemaakt tijdens de wedstrijd van Vorden 4.

02_AZC1_Vorden1_2014vorden 4