logo warnsveldse boys

Vorden 13 januari 2017- Vorden 1 doet volgende week mee met het toernooi van Warnsveldse Boys. Dinsdagavond 17 januari worden er drie wedstrijden van een half uur afgehandeld tegen Warnsveldse Boys (3e klas Zo), FC Zutphen (1e klas Za) en DZC’68 (2e klas Za). Naar aanleiding van deze resultaten wordt op zaterdag 21 januari de wedstrijd (90 minuten) om de 3e/4e plaats gespeeld of de finale. Voordat op zondag 29 januari de competitie weer begint met een uitwedstrijd tegen SDOUC, speelt het 1e elftal op dinsdag 24 januari eerst nog thuis tegen Dierense Boys (4e klas Zo) om de Achterhoek Cup.

Vorden 1 speelt ter voorbereiding op de 2e helft van het seizoen tegen Warnsveldse Boys, DZC’68 en FC Zutphen (za). Alle drie ploegen zijn geen onbekenden voor de geel-zwarten, want Warnsveldse Boys was in het seizoen 2014-2015 nog de tegenstander van Vorden 1 in de 3e klas en DZC’68 en FC Zutphen waren beide in dezelfde poule ingedeeld tijdens de 1e ronde van de KNVB-beker afd. Oost aan het begin van dit seizoen. De wedstrijden op dinsdagavond duren een ieders een half uur en op zaterdag 21 januari wordt er door alle 4 ploegen één hele wedstrijd afgehandeld.

warnsveld vorden