bas brunsveld

Vorden 26 april 2015 – Het 1e elftal is in de afgelopen week ook buiten het veld zeer actief geweest. Allereerst heeft het zondagmorgen om 07.30 uur door aanvoerder Stefan Eggink en assistent trainer Gerrit Wenneker een ontbijtje op bed bezorgd bij Bas Brunsveld en zijn vriendin. Laatstgenoemde schrok wel even toen Gerrit ineens in de slaapkamer stond, maar gelukkig kon Bas net op tijd de situatie uit leggen. Bas had namelijk vorige jaar deze prijs gewonnen tijdens de supportersavond en vandaar dat aanvoerder Stefan in samenwerking met Arend Verbeek het ontbijtje regelde. Lees hieronder verder ….

Komend weekend mag een andere prijswinnares van de supportersavond, Anoek, de gehele wedstrijddag mee lopen met het 1e en aangezien het de thuiswedstrijd en derby tegen PAX betreft, beloofd dit ook een ware beleving te worden.

Afgelopen donderdagavond hadden Stefan Eggink, Bas Kortstee, Michel Feukkink en Gerrit Wenneker het echtpaar Ap en Joke Nijenhuis nog verrast met een bezoekje aan het feest ter gelegenheid van het 50-jarig huwelijk. Trouwe supporter en al meer dan 50 jaar lid, Ap Nijenhuis, kon de felicitatie van de afvaardiging van het 1e elftal  enorm waarderen en ook zijn vrouw Joke liet blijken dat ze het heel erg leuk vond dat het 1e elftal namens de v.v. Vorden het echtpaar kwam feliciteren.

Bij deze willen wij Ap en Joke Nijenhuis namens het bestuur en alle leden van v.v. Vorden ook van harte feliciteren met deze geweldige mijlpaal.