doetinchem - vordenZondag 28 september 2014 – v.v. Vorden heeft wederom in het prille seizoen 2014-2015 een topzondag beleefd. Het 1e elftal behaalde de vierde achtereenvolgende overwinning in 3c en staat voor het eerst in de historie van de club alleen bovenaan in de derde klasse.

Vorden 3, 4 en 5 behaalde eveneens een overwinning en het 2e elftal speelde verdienstelijk gelijk in Haaksbergen tegen Bon. Boys. Als klap op de vuurpijl werd het 5e elftal in het nieuw gestoken en zijn zij het eerste elftal binnen de vereniging dat zowel de borst- als een rugsponsor heeft!

Het was een drukke bedoening vanochtend op het Sportpark ‘t Grote Veld, toen het 3e en 6e elftal hun thuiswedstrijd aan het spelen waren en Vorden 5 zich klaar maakte voor de teamfoto in de nieuwe shirts. Ook waren er maar liefst 2 sponsoren aanwezig, want met Ap Wentink (en Thijmen!) en Hanny Hendriksen werden zowel de rug- als de borstsponsor in een zonnetje gezet. Het elftal van de leiders Thijmen en Henk Wentink hebben daardoor een primeur te pakken want geen enkel elftal binnen v.v. Vorden heeft zowel op de rug als op de voorkant een sponsornaam staan. Wij willen hierbij Wentink Installaties en Bar-Restaurant ‘de Herberg’ bedanken voor hun geste en wij zijn als vereniging dan ook erg blij dat het 5e elftal(FC Warken United) er weer tip-top bij loopt. Enkele kilometers verderop won Vorden 4 haar tweede wedstrijd op rij, maar dat kan waarschijnlijk voor een groot gedeelte op het conto geschreven worden van speler Jacco Gombert die zijn teamgenoten had uitgenodigd voor een heerlijk ontbijtje voordat zij met de fiets naar Wichmond zijn vertrokken….

Vanmiddag kwam het volgende hoogtepunt op deze zondag, want in en tegen Doetinchem behaalde het 1e elftal onder leiding van trainer Michel Feukkink alweer haar vierde achtereenvolgende overwinning. Door de 2-1 winst (2x Daan Horstman) staat het 1e elftal nu alleen bovenaan met 12 uit 4 en aangezien Reunie gelijk heeft gespeeld, is het een primeur in de historie van de club aangezien het de eerste keer is dat Vorden 1 alleen bovenaan staat in de 3e klasse.

Voor uitgebreide wedstrijdverslagen ga naar de Home-Page en klik op de button ‘Wedstrijdverslagen’ en voor een fotoverslag van Vorden 5 ga naar menu/foto’s/johan bolink.

vorden 5 in actie

vorden 1 toeschouwers vorden 5