Vorden A2

Zondag 8 september 2014, De competitie voor de zogenaamde A-categorie is afgelopen weekend begonnen en dat hield in dat zowel Vorden 1, 2, A1, C1 en D1 zijn gestart met hun seizoen.

Vorden 1 heeft vanmiddag keurig met 1-0 gewonnen van VVO uit Velp. Het was vooral in de tweede helft een moeizame wedstrijd, maar met hun prima wedstrijdmentaliteit werd de 1-0 (doelpunt Gijs van de Veen in de 25e minuut) over de streep getrokken. Vorden 2 is gepromoveerd naar de res. 3e klas en is vandaag begonnen met een 3-4 nederlaag tegen FC Eibergen. In een mooie doelpuntrijke wedstrijd waarin het spelbeeld met het kwartier veranderde kon de ploeg van trainer Wilbert Grotenhuys jammer genoeg de 3-2 voorsprong niet behouden. Op zaterdag speelde de A1, C1 en D1 hun eerste wedstrijd in de 1e klas. De A1 behaalde een spectactulaire 5-6 overwinning op Sp. Groessen A1 door onder meer 4 doelpunten van Ate Barendsen. De C1 speelde met 3-3 gelijk door een hattrick van Niels Rondeel en de D1 is gepromoveerd naar de 1e klas en heeft een keurig 2-2 gelijkspel behaald tegen Grol D1.

Tevens is afgelopen weekend de laatste ronde van de poulefase van de beker afgerond.

Kijk voor de resultaten op de nieuwe Johan Stapper Standenservice, voor een wedstrijdverslag op de button wedstrijdverslagen of ga naar de teampagina voor de benodigde info over het team. Tenslotte hebben zowel Rob Immink als Johan Bolink weer mooie wedstrijdfoto’s gemaakt en deze zijn terug te vinden onder het menukopje ‘foto’s ‘.