Vrijdag 24 oktober – Zondag speelt Vorden 1 om de 1e periode titel tegen Warnsveldse boys.
Stefan Eggink blikt alvast vooruit.

De laatste wedstrijd tegen AD’69 verdiend gewonnen?

Tegen AD hebben we een goede eerste helft gespeeld, waarbij de 2-0 voorsprong meer dan terecht was. De tweede helft hebben we voetballend te weinig gebracht maar we zijn wel voor elke meter blijven strijden en daarom vond ik dat wij de terechte winnaar waren.

Achterin wordt weinig weg weggeven. Dit geeft vast een goed gevoel?

Met drie tegendoelpunten in 6 wedstrijden doe je het als verdediging goed. Ik vind alleen niet dat alleen de verdediging hier de complimenten voor verdient. De linies werken onderling goed samen waardoor de aanvallen vaak al vroegtijdig worden onderbroken. Daarnaast keept Robin echt ontzettend goed en heeft hij ons al enkele keren een enorme dienst bewezen.

Aankomende zondag kans op de eerste periode. Is iedereen binnen de groep extra gebrand?

Dit zijn de mooiste wedstrijden om te spelen als voetballer. Een mogelijk eerste prijs, een tegenstander uit de buurt en onze trouwe fans langs de kant. Dit maakt het dat je geen enkele speler van Vorden zult hoeven te motiveren voor komende zondag.

Wat verwacht je van Warnsveld? Een lastige tegenstander?

Warnsveld heeft het ons afgelopen seizoen tijdens de winterstop wel lastig gemaakt. Alleen denk ik dat een competitiewedstrijd toch hele andere koek is. Komende zondag moeten we van onze eigen krachten uitgaan en zorgen dat de drie punten in Vorden blijven.