frank-hiddinkVrijdag 4 november – Aankomende zondag staat de wedstrijd tegen WAVV op het programma voor Vorden 1. Kan Vorden wederom bewijzen dat het lastig is om punten mee te nemen uit Vorden of zorgt WAVV voor een verrassing? Aanvaller Frank Hiddink blikt alvast vooruit.

Afgelopen zondag een 0-2 overwinning op Rheden. Hoe heb jij deze wedstrijd beleefd en was de uitslag terecht?

Direct vanaf het begin van de wedstrijd gaven wij ons visitekaartje af wat resulteerde tot een terechte 0-2 overwinning. In de 24ste minuut kom je op voorsprong en dan weet je dat een tegenstander het erg moeilijk gaat krijgen tegen ons om terug te komen. In de tweede helft breidt je deze score nog uit tot een 0-2. Hierna hebben wij de wedstrijd keurig uitgespeeld.

Hoe kijk je terug op de start van de competitie?
Als je 4 keer gewonnen, 3 keer gelijk en nog maar 1 keer verloren hebt dit seizoen dan mag je spreken van een prima start van de competitie. Daarbij komt dat we maar 4 punten achter staan op de koplopers Concordia Wehl en Leones.

Wat zijn je verwachtingen voor de rest van dit seizoen?

Het is lastig uitspreken wat de verwachtingen voor de rest van dit seizoen gaan worden. We moeten het per wedstrijd bekijken en er elke keer weer enorm voor knokken om de overwinning te behalen. Met de huidige stand van zaken hoop ik toch bij de top 5 te kunnen eindigen.

Vorig seizoen hebben jullie ook tegen WAVV gespeeld, wat herinner je nog van deze tegenstander?

Tot op dit moment is het een wisselvallige ploeg. Zo hebben ze tegen Babberich en Rheden 0-3 gewonnen. Hier tegenover staat dat ze van de onderste regionen hebben verloren met uitzondering van SDOUC. Wel hebben ze tegen Concordia Wehl nipt verloren in de blessuretijd. Afgelopen jaar was het volgens mij een voetballende ploeg die er telkens in de omschakeling gevaarlijk uitkwam. Ingaande dit seizoen zijn er een aantal spelers over gegaan naar een andere ploeg.

Aankomende zondag tegen WAVV uit Wageningen, wat verwacht je van de wedstrijd en wat is je voorspelling?

We spelen thuis waarbij wij altijd lastig zijn te verslaan en dit gaan wij uiteraard weer proberen waar te maken. Persoonlijk vind ik dat WAVV te laag staat op de ranglijst. Het zal dan ook een wedstrijd worden met veel strijd en beleving. Hopelijk zal er ook weer een goede sfeer rondom het voetbalveld zijn door onze supporters die ons naar de overwinning schreeuwen. Ik voorspel daarom ook een 2-1 eindstand.

vorden helios 2