Vrijdag 15 december – Het is nog even afwachten of de weergoden gunstig zijn gezind en of de wedstrijd aankomende zondag doorgaat. Op het programma staat Vorden tegen Varsseveld, weet Vorden het jaar goed af te sluiten of steekt Varsseveld daar een stokje voor? Aanvaller Frank Hiddink blikt alvast vooruit.

Afgelopen weekend werd de wedstrijd afgelast, hoe ziet een zondag er dan voor jou uit?

Afgelopen weekend zijn we met het team de zaal in geweest zodat we toch nog even lekker een balletje konden trappen. Daarnaast ziet een zondag er voor mij rustig uit. In dit geval ben ik met wat jongens Ajax – PSV gaan kijken. Wat natuurlijk een groot genot was aangezien Ajax won.

Aankomende zondag de laatste wedstrijd van 2017, hoe kijk je terug op de 1e seizoenshelft?

De eerste seizoenshelft zijn we stroef begonnen en hebben we de eerste paar wedstrijden verloren. De laatste 4 wedstrijden hebben we 10 van de 12 punten weten te pakken. Nu is het zaak dat we dit gaan doorzetten. Als we dit met zn allen doen en de neuzen allemaal dezelfde kant op hebben staan dan kan het nog wel eens een heel mooi seizoen gaan worden!

Wat weet je van de tegenstander Varsseveld?

Wat ik van Varsseveld weet is dat ze altijd maar door blijven gaan en dat je geen moment van rust hebt. De laatste wedstrijd resulteerde in een 2-2 eindstand waar Varsseveld met 1-0 voor kwam.

Hoe verklaar je dat dit seizoen er klaarblijkelijk meer wordt gescoord door jullie?

Dit kan ik verklaren doordat we aanzienlijk meer doelgerichte kansen creeren. Het logische gevolg hiervan is dat wij dus ook meer scoren. Wat de rest van de oorzaken zijn, laat ik graag de tegenstanders achter komen.

Komende zondag een thuiswedstrijd tegen Varsseveld, wat is je verwachting van de wedstrijd?

Ik verwacht net als de afgelopen wedstrijden tegen Varsseveld een gelijkopgaande wedstrijd met veel duels. Varsseveld staat 3 punten achter ons op de ranglijst. Als we de lijn doortrekken van de laatste paar weken ben ik er van overtuigd dat wij na zondag, 6 punten boven Varsseveld staan!