Vrijdag 3 november- Aankomende zondag speelt Vorden de wedstrijd tegen SML uit Arnhem. Lukt het Vorden om het verlies van vorige week om te zetten in drie punten deze week. Leider Tim Vrielink blikt alvast vooruit naar deze wedstrijd.

Hoe heb jij de laatste competitiewedstrijd tegen Union beleefd? Was de uitslag volgens jou terecht?

Over de gehele wedstrijd bekeken vond ik de uitslag niet terecht. Zij scoren twee keer in blessuretijd. 1 in de eerste helft en 1 in de 2e helft. Terwijl een ruststand van 2-0 in ons voordeel gezien het spelbeeld verdiend was geweest. De tweede helft konden we helaas niet brengen wat wij de eerste helft en de vorige twee wedstrijden wel lukte. Daarom een mooi streven voor zondag om dit weer op te pakken.

Dient de doelstelling van de selectie na een paar verloren wedstrijden bijgesteld te worden?

Nee dat is niet het geval. De middenmoot is heel groot en ik denk dat dit ook het hele seizoen het geval zal zijn. Koploper Spero speelt misschien niet het beste voetbal, maar wel heel degelijk en met veel strijd. Dat zijn ook kwaliteiten die wij op de mat kunnen leggen. Ik zie dus nog genoeg kansen om onze doelstelling gewoon te halen. Alhoewel dit seizoen wel spannender zal zijn dan voorgaande seizoenen in 2I.

Aankomend weekend spelen we tegen SML.  Wat weet jij nog van deze tegenstander?

Ik weet dat het een club is met een grote historie, meer dan 100 jaar oud. Wat betreft spelers of spelwijze weet ik niet veel van dit team. Onze trainer Michel Feukkink zal hier vast meer van af weten. Van de vorige ontmoetingen met SML weet ik nog dat het zeer attractieve wedstrijden waren. Een 0-2 in Vorden en een 5-5 in Arnhem waar nog 3 doelpunten in blessuretijd vielen en een 4-2 voorsprong werd weggegeven.

Wat verwacht je aankomende zondag voor een wedstrijd?

Ik verwacht een open wedstrijd met goed voetbal in een hoog tempo. Als ik het goed heb speelt SML op kunstgras waar wij met ons spel goed uit de voeten kunnen. Als we net iets scherper zijn als afgelopen zondag denk ik dat we met een goed resultaat huiswaarts kunnen keren.