Michel Feukkink - Hoofdtrainer

Michel Feukkink – Hoofdtrainer

Zaterdag 3 september – Na de succesvolle poulewedstrijden in de beker, staat aankomende zondag de eerste competitiewedstrijd op het programma. Kan Vorden 1 de goede lijn doorzetten en wederom goed aan de 2e klasse beginnen? Hoofdtrainer Michel Feukkink blikt alvast vooruit op de eerste competitiewedstrijd.

Zondag staat de eerste competitie wedstrijd op het programma, wat zijn de doelstellingen voor aankomend seizoen?

Nou, ik wil de lat graag altijd hoger leggen ,maar bij een evenaring van de prestaties van afgelopen seizoen zou ik al tevreden zijn ( 7de plek ). Neemt niet weg dat wij gaan inzetten bij de eerste 6 te eindigen.

Na een aantal jaren met de poule fase als eindpunt in de beker, nu door naar de 2e ronde. Hoe kijk je terug op de bekerwedstrijden?

Met een goed gevoel, prima wedstrijden tegen mooie tegenstanders met hetzelfde niveau ( nieuwe opzet KNVB ). We mogen nu wel door naar de volgende ronde waar we in de voorgaande jaren tegen op papier tegen makkelijkere tegenstanders moesten spelen en niet doorgingen.

Een prima resultaat dus!

Is de spelersgroep compleet en fit voor de start van de competitie?

Mijn spelersgroep is niet compleet , we missen een aantal spelers die terugkomen van blessures. Neemt niet weg dat er altijd een aantal andere spelers opstaan die graag de ontstane lege plekken in willen vullen.

We gaan niet over de spelers praten wie er niet zijn, juist die er wel zijn en zondag staat er een prima groep die er alles aan doen om te punten in Vorden te houden!

Wat zijn je verwachtingen van het seizoen en wat zijn de redenen van de verwachtingen?

Mijn verwachtingen is dat  wij ons zelf verder ontwikkelen op dit niveau, zeker gezien wat wij vorig jaar gepresteerd hebben moeten wij die stap gaan doorzetten en dan moet je denken aan volwassenheid ,gogme ,speelwijze.

1 voorbeeld, als je kijkt naar de gemiddelde leeftijd van de jongens en je kijkt naar het gedrag in het veld vind ik dat zeer volwassen en dat is een groot compliment!!

De eerste wedstrijd is thuis tegen SDOUC, wat is je verwachting en durf je een voorspelling te doen van de uitslag?

Nou het is altijd de vraag hoe kom je uit een voorbereiding ? SDOUC heeft zoals de trainer heeft gezegd ingeleverd, maar zij zullen hier met een zeer gemotiveerd spelersgroep komen om punten mee te nemen.

Als wij de lijn van onze bekerwedstrijden door kunnen trekken, en met de steun van onze trouwe supporters dan blijven de punten in Vorden!!!

IMG_2546a