Roy BöhmerZaterdag 11 april – Aankomende zondag treedt Vorden in de 22e competitiewedstrijd aan tegen Reünie uit Borculo om zo de zegereeks een goed vervolg te geven. Middenvelder Roy Böhmer blikt alvast vooruit.

Afgelopen maandag de absolute topper tegen RKZVC gewonnen. Hoe heb jij deze wedstrijd beleefd en verliep die naar verwachting?

We begonnen niet echt scherp aan de wedstrijd maar pakken het na 20 minuten redelijk op. Hierna zijn beide ploegen redelijk aan elkaar gewaagd waar RKZVC toch de eerste helft het betere van het spel had. De 2de helft gaan wij compacter spelen en krijgen we wat meer grip op de wedstrijd, daarbij geven wij nauwelijks kansen weg. Stefan zet eind 2de helft een keer goed door aan de rechterkant en rond daarbij zelf ook nog eens fraai af. Zo neem je uit een 0-0 wedstrijd toch nog de 3 punten mee naar huis. Het doel voor deze wedstrijd was natuurlijk de 3 punten mee naar Vorden nemen, dat is in dit geval toch maar weer mooi gelukt.

Wat zijn je verwachtingen voor komend seizoen?

Daar ben ik nog niet mee bezig, eerst moeten we dit seizoen goed afsluiten daarna kunnen we gaan kijken wat we volgend jaar willen gaan presteren.

In hoeverre heb jij je ontwikkeld gedurende dit seizoen?

Dat is vaak lastig over jezelf te zeggen dat laat ik liever aan andere mensen over.

Komende zondag de thuiswedstrijd tegen Reünie,  wat herinner je nog van de uitwedstrijd en wat zijn je verwachtingen voor komende zondag?

Ik kan me heugen dat Reunie een stugge en fysieke ploeg heeft met een aantal snelle buitenspelers. Wij hebben de uitwedstrijd met 2-3 gewonnen, maar hadden het daarbij aardig lastig. Ik verwacht een wedstrijd met veel fysieke duels en twee ploegen die vol voor de winst willen gaan, wij natuurlijk om zodoende dichter bij het kampioenschap te komen en Reunie natuurlijk voor lijfsbehoud.