Daniel WabekeZaterdag 14 maart – Aankomende zondag staat de thuiswedstrijd tegen FC Eibergen op het programma. Men hoopt de goede lijn van de afgelopen weken door te trekken. Vorden keeper Daniel Wabeke blikt alvast vooruit.

Afgelopen zondag een goede overwinning bij de buren in de persoon van Warnsveldse Boys. Hoe heb jij deze toch wel beladen wedstrijd beleefd en was de uitslag in jouw ogen terecht?

We hebben natuurlijk dik en dik verdiend gewonnen. Vanaf de eerste minuut waren we de bovenliggende partij en hebben we op een enkele kans na niks weg gegeven. Het is mooi om te zien dat het voetbal ook leeft bij veel Vordenaren en dat er elke week weer veel supporters komen kijken naar onze wedstrijden.

Dit seizoen ben je tweede keeper achter Robin, hoe ga je met deze rol om?

Ik zit elke week met veel plezier op de bank bij het eerste, mede door de stand maar zeker ook door de leuke groep spelers. Verder haal ik er alleen maar motivatie uit om beter te worden en misschien ooit zelf in het eerste minuten te maken.

Na de nederlaag tegen Bon Boys, maar de twee goede overwinningen daarna zit de ”swung” er weer in,  waar verwacht je dat dit team gaat eindigen?

Ik hoop natuurlijk dat we kampioen worden, maar ik denk dat de beslissing gaat vallen in de uitwedstrijd tegen RKZVC. Wanneer we die winnen word het gat haast onoverbrugbaar.

Aankomende zondag staat de thuiswedstrijd tegen FC Eibergen op het programma, wat herinner je nog van de uitwedstrijd en wat zijn je verwachtingen voor deze wedstrijd?

Van de wedstrijd in Eibergen herinner ik mij nog dat we de eerste helft heer en meester waren. alleen in de tweede helft toen het 1-2 werd kregen we het moeilijk helemaal toen Eibergen met 10 man verder moest. de wedstrijd zondag word wederom weer een zware wedstrijd, waarbij iedereen tot het gaatje moet gaan, maar we houden de punten in Vorden.