Frank Hiddink - aanvaller

Frank Hiddink – aanvaller

Zondag 27 maart – Naast het eieren zoeken, de paasbrunches en het gezellig samen zijn staat voor Vorden 1 op 2e paasdag de inhaalwedstrijd tegen BVC’12 op het programma. Lukt het Vorden om 3 punten in eigen huis te houden? Kom in ieder geval naar het sportpark om de heren aan te moedigen! Aanvaller Frank Hiddink blikt alvast vooruit.

Afgelopen week werden wederom de punten gedeeld, nu met FC Winterswijk.  Hoe heb jij deze wedstrijd beleefd en was de puntendeling terecht in jouw ogen?
Natuurlijk is het zuur dat wederom de punten gedeeld werden. Dit is de 10de keer dit seizoen. De eerste helft tegen Winterswijk waren wij heer en meester maar dan krijg je alsnog een rode kaart om de oren. De tweede helft kon je zien dat Winterswijk meer strijd ging leveren. Uiteindelijk is het dan ook een prestatie dat je met 10 man nog een punt in Vorden houdt.

Met nog 7 wedstrijden te gaan, nadert de competitie haar slotfase, wat verwacht je van deze beslissende fase?

We moeten het per wedstrijd gaan bekijken. Het is zeer belangrijk dat wij nog wat punten gaan pakken. Maar met de inzet die er elke wedstrijd weer getoond wordt moet dat toch zeker te doen zijn. Niets is mooier om als debutant in de 2de klasse op een stabiele middenmoot te eindigen.

Afgelopen dinsdag helaas de kwartfinale van de Achterhoekcup verloren na shoot outs, was dit een terecht resultaat en wat vind je van het systeem met de shoot outs?
Deze wedstrijd hebben we teveel kansen laten liggen waarmee we het onszelf erg moeilijk hebben gemaakt. Ikzelf dacht dat we na een gelijkspel strafschoppen moesten gaan nemen maar dit bleek niet waar te zijn. De shoot-outs mogen van mij part afgeschaft worden.

Aankomende zondag wacht de thuiswedstrijd tegen BVC’12, wat verwacht je van deze wedstrijd?

BVC heeft een erg sterk team. De uit-wedstrijd hebben wij met 3-0 verloren. Er is dus nog wat goed te maken tegen BVC.  Er zal koste wat het kost geprobeerd worden om de volle 3 punten ditmaal in Vorden te houden.