IMG_0434Vrijdag 6 november – Vorden 1 is zondag niet de enige die een zondagmiddagwedstrijd heeft om 14.00 uur. Ook Vorden 3 speelt om 14.00 uur en wel uit tegen Ratti 1. Reden daarom voor een kleine voorbeschouwing.

Vorden 3 is met 18 punten uit 6 wedstrijden uitstekend begonnen in de reserve 5e klasse. Het staat daarmee momenteel bovenaan. Nummer 2, Pax, heeft ook de volle buit, maar heeft een wedstrijd minder gespeeld.

Volgens laatste man Martijn Vredenberg leeft het 3e ontspannen toe naar deze wedstrijd:
De sfeer in het team is prima, zowel binnen als buiten het veld. Iedereen weet wat er van hem wordt verwacht en we leven gewoon van wedstrijd naar wedstrijd. Ratti is gewoon de volgende tegenstander en daar proberen we gewoon weer 3 punten te pakken.

Middenvelder Bram Houwen waakt ook voor komende zondag voor onderschatting:
Ratti heeft 2 wedstrijden verloren, maar dat was wel tegen Pax en Voorst, 2 goede ploegen in onze klasse. Van Voorst wonnen wij ook wel een beetje met geluk met 0-1 waar eigenlijk Voorst wel een gelijkspel had verdiend. En het blijft natuurlijk wel een 1e elftal. Zij trainen 2x in de week en wij maar 1x. Zij zullen dan ook topfit zijn.

Aanvaller Arnold Norde is geblesseerd en baalt dat hij zondag niet mee kan doen:
Ja, dat is super balen. Vorige week leed ik balverlies en terwijl ik de bal veroverde schoot het in mijn hamstring. De volgende keer maar beter zorgen dat ik geen balverlies lijdt, lacht hij als een boer met kiespijn.

Trainer Jeroen Tijssen heeft zijn team weer bij elkaar en wil ook gewoon voor 3 punten gaan:
Zondagavond heeft onze topkok Jurjen Temming een paar halve hanen klaar staan bij Hotel Bakker, dus we willen wel eerst 3 punten pakken. Dan smaken de haantjes toch een stuk lekkerder. Het liefst wel met goed voetbal, maar afgelopen zondag hebben we zonder goed te voetballen ook 3 knappe punten gepakt. Pak je 3 punten zondag, dan kraait geen haan meer naar de manier waarop, ben je gewoon haantje de voorste en zijn we er als de kippen bij om naar Bakker te fietsen voor een gezellige afsluiting van een geslaagde zondag.

De wedstrijd van as zondag begint om 14.00 uur op Sportpark De Eik in Kranenburg.

Vermoedelijke opstelling Vorden 3:
Temming, Brunsveld, Norde, Vredenberg, Arfman, Balvert, Oldenhave, van de Logt, Leegstra, Hengeveld en Houwen