Gijs van der Veen - aanvaller

Gijs van der Veen – aanvaller

Zaterdag 28 november – Na een weekend vrij te zijn geweest, treedt Vorden 1 aankomende zondag aan tegen OBW in Zevenaar. Lukt het Vorden om de drie punten mee naar huis te nemen en hoe kijkt men terug op de vorige wedstrijd? Je leest het in de voorbeschouwing van aanvaller Gijs van der Veen.

Twee weken geleden uiteindelijk de punten gedeeld met Leones. Hoe heb je ondanks je schorsing deze wedstrijd beleefd en was de uitslag terecht in jouw ogen?

Deze wedstrijd moest ik inderdaad vanaf de kant bekijken, maar ik vond dat we goed voetbalden. We kwamen terecht voor met goede doelpunten, maar doordat we zelf fouten gingen maken en daardoor allemaal een beetje geïrriteerd raakte gingen wij zelf niet meer voetballen en wordt het een gelijkspel.

Jullie zijn nu tien wedstrijden onderweg in de tweede klasse, hoe vind je het tot nu toe gaan?

Ik vind dat het uitstekend gaat, we voetballen goed en komen geen één wedstrijd te kort meestal zijn we ook nog de bovenliggende partij. We voetballen goed en hopen dit vol te houden tot het eind van het seizoen .

Wat weet je al van de aankomende tegenstander OBW uit Zevenaar?

We weten dat we op kunstgras voetballen en dat ze een paar individuele spelers hebben die het verschil kunnen maken. Ook hebben zij te maken met een aantal blessures, maar dat maakt ons niet uit we moeten ons eigen voetbal spelen.

Aankomende zondag spelen jullie uit tegen OBW, wat verwacht je van deze wedstrijd?

Ik verwacht een mooie pot, we hebben wel eens vaker tegen OBW gevoetbald en we hebben het er vaak lastig mee. Toch denk ik als wij als collectief gaan samenwerken en ons eigen spel blijven spelen dat wij de 3 punten mee naar Vorden nemen .