Erik OldenhaveZaterdag 4 oktober – Morgen speelt Vorden 1 thuis tegen Bon Boys. Erik Oldenhave blikt alvast vooruit naar deze wedstrijd.

Afgelopen zondag een verdiende overwinning op Doetinchem?

Het was zeker een verdiende overwinning, we begonnen goed aan de wedstrijd, en hadden daarom ook vrij snel een voorsprong van 2 doelpunten.

Wat we ons zelf nog kunnen verwijten is dat we nog niet de genadeklap uitdelen door middel van de voorsprong verder uit te breiden.

Waar we naar mijn mening wel veel sterker in zijn geworden als team is om de wedstrijd en het spelbeeld te bepalen en dus ook de punten over de streep kunnen trekken.

We geven gewoon weinig weg en de 2 doelpunten die we tegen hebben gekregen kon niemand wat aan doen.

Kun je je als veteraan binnen 1 nog wel redden tussen de jonkies? De groep lijkt ieder jaar wel jonger te worden

Ik word natuurlijk niet jonger en zal ook nooit de snelste meer zijn maar ik denk dat de combinatie wel goed is.

Michel heeft de keuze om verschillende spelers op te stellen met elk hun eigen kwaliteit.

De sfeer is in elk geval goed en we hebben zeker geen groepsvormingen tussen jong en oud.

Met 4 gewonnen wedstrijden verloopt het tot nu toe prima. Waar gaat dit eindigen?

Jazeker, onze doelstelling is om bij de eerst 5 te eindigen en dan is dit een prima start.

Waar het gaat eindigen kan je nu nog niets van zeggen, we moeten elke week weer met zijn allen strijd leveren en voor de punten spelen.

Deze competitie is gewoon zo dat iedereen van elkaar kan winnen en verliezen.

Komende zondag thuis tegen Bon Boys, wat verwacht je?

Bon Boys heeft altijd een goed voetballende ploeg met een aantal spelers die ook het verschil kunnen maken.

Natuurlijk hebben wij dit ook en we spelen natuurlijk thuis voor eigen publiek en dan moet je altijd voor de 3 punten gaan.

Ik voorspel een 2-0 overwinning voor ons.