Vrijdag 7 november – Komende zondag speelt Vorden thuis tegen WVV uit Hengevelde. Assistent trainer Gerrit Wenneker blikt alvast vooruit.

Afgelopen zondag de eerste wedstrijd verloren van AZC. Volgens jou een terechte uitslag?

Hier kan ik kort op antwoorden. Absoluut niet.

Wat voor een impact hebben de eerste verliespunten op de groep?

De eerste verliespunten zijn altijd vervelend, maar ik heb niet het gevoel dat het impact heeft op deze groep. Ze zijn onbevangen en wij hebben een doelstelling en dat is bij de eerste vijf eindigen. We hebben al een bonus en dat is de eerste periode titel en dat is wel verdiend.

Inmiddels alweer een paar jaar onderdeel van de technische staf. Bevalt het nog goed?

Ja dat bevalt mij goed zolang de trainer maar luistert!!

Hoe gaat het 1e elftal aankomende wedstrijd in na het eerste verlies deze competitie?

Met een goed gevoel dat weet ik wel zeker.

Wat weet jij nog van WVV? Twee jaar geleden zijn zij kampioen geworden. Wat verwacht je voor een wedstrijd?

WVV is een goed voetballende ploeg, maar dat ligt ons wel. Ik verwacht een wedstrijd met een hoog tempo van twee aanvallende ploegen.