Vrijdag 25 september 2015 – Aankomende zondag staat alweer de tweede uitwedstrijd op het programma voor Vorden 1. We reizen dit keer af naar Grol uit Groenlo. Aanvaller Koen Oosterhuis blikt alvast vooruit.

Hoe heb jij de wedstrijd afgelopen week tegen DCS beleefd?

Doordat de verdediging van beide ploegen werd vastgezet was er weinig verzorgd voetbal. Hierdoor kwam het aan op een stukje felheid en inzet. Daardoor was het een beetje rommelig en leek het op een 0-0 af te stevenen.  Tot het moment dat Stefan een mooie steekbal op Daan gaf die koelbloedig afrondde. Op basis van de hele wedstrijd was een gelijkspel terecht geweest, echter trekken wij aan het langste eind. Dit seizoen ligt het tempo een stuk hoger bij de wedstrijden, maar ook op de trainingen.  Er wordt meer van je verwacht en dit mag ook in de 2e klasse.

Aankomend weekend spelen jullie tegen Grol uit Groenlo. Wat weet jij van Grol?

In de A1 heb ik er tegen gevoetbald en ik ervaarde een stugge ploeg die bleef voetballen en knokken. Ik ga er vanuit dat het eerste elftal van Grol dezelfde intenties heeft. Echter weet ik weinig van het eerste elftal af.

Wat zijn jouw ambities voor aankomend seizoen?

Het aankomende seizoen wil ik belangrijk zijn voor het team. Mijn uitdaging is om meer het accent te leggen op het positiespel, zodat we uiteindelijk voetballend meer kansen/doelpunten kunnen creëren. Verder verwacht ik met het voetballend vermogen en de inzet van de eerste drie wedstrijden dat we ons heel erg gaan ontwikkelen binnen de tweede klasse.

Wat verwacht je aankomende weekend voor een wedstrijd?

Ik verwacht twee ploegen die met veel inzet vol voor de drie punten gaan. Echter gaat de beslissing vallen op het voetballend vermogen. Als wij in staat zijn om de inzet, de felheid en het voetballend vermogen van de vorige wedstrijden weten door te zetten, dan verwacht ik drie punten voor Vorden.