Vrijdag 28 november – Komende zondag speelt Vorden thuis tegen Gendringen. Koen Oosterhuis blikt alvast vooruit.

Is de laatste wedstrijd tegen Reünie volgens jou terecht gewonnen?
De eerste helft vond ik beide teams niet sterk. Reünie en wij kwamen er allebei niet uit en we waren in balbezit te onzorgvuldig.
De tweede helft toonden we veerkracht en scoorden meteen de 2-2 en uiteindelijk de 2-3. We hielden de pot dicht en zorgden ervoor dat Reünie geen gevaarlijke kansen meer konden creëren. Kortom een verdiende overwinning waarbij wij trots mogen zijn op onze teamprestatie.

De punten nemen nog steeds toe? Kunnen de vlaggen al tevoorschijn komen?
Desondanks dat we het goed doen in de competitie, moet je altijd nuchter blijven en blijven werken tijdens de trainingen en presteren tijdens de wedstrijden.
We zijn nog niet eens op de helft van de competitie, dus er vallen nog veel punten te verdelen. Daarom moeten we hard blijven werken om punten te blijven pakken.

Inmiddels ben je al een vaste kracht binnen het 1e van Vorden. Vorig jaar al heel wat wedstrijdjes meegespeeld. Ben je voor jezelf al voldoende gegroeid?
Ik probeer mijn best te doen en mijn steentje bij te dragen aan het team, maar ik vind dat ik zelf nog lang niet ben uitgegroeid. Ik kan nog heel veel leren van dit team.

Wat verwacht je van tegenstander Gendringen? Ken je deze ploeg?
Zelf heb ik nog nooit gespeeld tegen Gendringen, dus voor mij is deze tegenstander onbekend.
Maar het belangrijkste is dat we naar onszelf blijven kijken en onszelf blijven ontwikkelen.
Elke wedstrijd is een finale en daarin zijn drie punten te verdelen. Als we deze laatste wedstrijden meenemen dan hoop ik op een overwinning voor Vorden.