Zaterdag 27 januari – De winterstop zit er weer op en morgen wordt alweer de eerste competitiewedstrijd van de tweede helft van de competitie gespeeld. Tegenstander van de selectie van Vorden is Concordia Wehl. Zijn de velden nog goed genoeg na de vele regenval, kan er weer gespeeld worden en weet Vorden de competitie dit jaar tot een goed einde te brengen?  Keeper Robin Verstege blikt alvast vooruit.

De winterstop zit er weer op. Is de selectie gereed voor de start van de competitie?

In de winterstop hebben we vooral wedstrijden gespeeld ter voorbereiding op de tweede competitiehelft. Twee oefenwedstrijden en een wedstrijd voor de Achterhoek Cup. Alle drie de wedstrijden hebben we winnend afgesloten en iedereen heeft aardig wat speeltijd gehad. Dus ik denk van wel.

De eerste helft van de competitie zit er op. Is de doelstelling van het eerste elftal dit seizoen nog gewijzigd?

Nee die is niet gewijzigd. We willen nog steeds bij de eerste vijf eindigen, want dat zou weer een verbetering zijn ten opzichte van vorig seizoen. Op dit moment staan we er dus goed voor.

Wat weet jij nog van tegenstander Concordia Wehl? Hoe groot schat jij de kans dat de wedstrijd doorgaat?

Ik verwacht wel dat de wedstrijd doorgaat. Het weer is redelijk gunstig geweest de laatste dagen. Van Concordia weet ik dat ze een aantal jongens hebben met een hele goede crosspass en dat dit wapen ook veel door ze wordt gebruikt. Opvallend is wel dat ze dit seizoen onderin staan terwijl ze de laatste jaren juist bovenin meededen.

Wat verwacht je aankomend weekend voor een wedstrijd?

Ik denk dat het een zware wedstrijd wordt op een lastig veld. Hard voor elkaar werken zal dus heel belangrijk worden. Wij zitten als team lekker in ons vel op dit moment dus ik verwacht dat wij tegen Concordia, dat niet lekker draait, aan het langste eind gaan trekken.