Bas kortsteeZaterdag 27 september – Morgen speelt Vorden haar 4e wedstrijd, uit tegen Doetinchem. Kan Vorden 1 haar ongeslagen status behouden? Bas Kortstee blikt alvast vooruit.

Afgelopen zondag alweer de 3e overwinning op rij. Een verdiende?
Ja ik vind van wel want we hebben er hard voor gestreden en gingen er voor tot de laatste minuut.
Hoe is deze goede competitiestart te verklaren?
De hele voorbereiding was er al een goede sfeer in het team maar kwam het er nog niet uit in resultaat. Dat kwam denk ik  door dat we als team niet helemaal compleet waren. Net voor de competitiestart was deze wel compleet en toen zag je dat ook gelijk in het resultaat in de wedstrijden.
3 wedstrijden onderweg. Merk je een ander niveau dan vorig seizoen in 3c?
Het niveau is niet veel veranderd maar ik voel wel dat we als team vooruit zijn gegaan.
Komende zondag uit naar Doetinchem. Wat verwacht je?
Doetinchem heeft nog niet veel punten gepakt en daarom verwacht ik een harde wedstrijd met veel strijd en passie.