logo vorden app

Vorden 25 juli 2016 – We zitten midden in de vakantietijd, met de vordense kermis, zwarte cross, buitenlandse tripjes en lekker vrij zijn. Volgende week zondag, 31 juli, begint echter de start van de trainingen al weer en start de selectie met haar eerste trainingsdag. Ook bij de jeugd starten de trainingen al op maandag 8 augustus en zijn er zelfs elftallen die komende maandag, 1 augustus, al starten. De E- en de F- jeugd start pas met de woensdagmiddagtraining in de eerste week van het schooljaar, 25 augustus. De doordeweekse avondtrainingen voor de E- en de F-jeugd beginnen vanaf maandag 15 augustus. Iedere trainer en/of coördinator van de TJC informeert zijn/haar team via de mail en de app, dus houdt je mail en telefoon in de gaten voor een bericht vanuit de vereniging.

Op zaterdag 20 augustus en zondag 21 augustus beginnen voor alle teams het bekertournooi. Voor de A-categorie is deze indeling en het wedstrijdschema al bekend gemaakt en ook terug te vinden op onze site. Voor de B-categorie is de bekerindeling wel bekend, maar het schema nog niet en dit wordt vanaf 9 augustus definitief bekend gemaakt door de KNVB.

Houdt dus de mail. de app, de site en de berichtgeving via Facebook goed in de gaten, zodat je tijdig op de hoogte bent van de planning van jouw team.

vorden 3 pax 3