logo-vvv-erediv-pool-gz-150x180-1Dinsdag 11 november – Jaarlijks organiseert de v.v. Vorden voor het lopende seizoen een voetbalpool met wedstrijden uit het betaalde voetbal. Ook dit seizoen zijn er weer veel enthousiaste deelnemers en wordt er wekelijks gestreden om de prijzen en de eer.

Op de zaterdagavond of zondagochtend wordt  op de site de tussenstand geplaatst met de scores van de tot dan toe gespeelde wedstrijden. Nadat alle wedstrijden uit de speelronde zijn gespeeld is het altijd weer spannend wie de weekwinnaar is geworden en welke persoon op maandag als winnaar uit de bus komt en wie er goede zaken in het algemene klassement heeft gedaan.

De voetbalpool levert eveneens een mooi bedrag per seizoen op voor de voetbalclub, want bijvoorbeeld afgelopen seizoen is er ruim 1.000 euro voor de club met dit mooie evenement binnen gehaald. En dit jaar is besloten om met dit bedrag een zeer wenselijk WiFi-netwerk aan te laten leggen op ons Sportpark.

Het bestuur bedankt alle deelnemers en in het bijzonder de heren achter de schermen (Erik Rakitow en Marc Borgonjen) voor dit mooie event en de bijbehorende financiële impuls voor de club!