Vorden, 8 september 2017 – In deze eerste drie weken van september worden voor alle pupillen, junioren en seniorenteams een bekerprogramma afgewerkt. In de weekenden van 2-3, 9-10 en 16-17 september wordt de poulefase gespeeld, waarbij ieder team drie wedstrijden speelt. In deze fase komt het regelmatig voor dat op verzoek van de tegenstander of vanuit v.v. Vorden zelf een aanvraag wordt ingediend om een wedstrijd te verplaatsen. In overleg met beide wedstrijdsecretariaten en de betreffende leiders en trainers wordt dan een doordeweekse datum afgesproken en uiteindelijk als alles rond is ook in het wedstrijdschema geplaatst. Voor spelers, leiders, trainers, ouders, kantinecommissie, wedstrijdcoördinatoren, scheidsrechters, veldploeg enz. enz. is het dus van belang om in deze maand regelmatig het wedstrijdprogramma te bekijken op onze website om zodoende op de hoogte te blijven van de wijzigingen en doordeweekse wedstrijden.

Ga naar het menu ‘wedstrijden’, kies daarna voor ‘speelschema’ (of je gaat naar de button ‘wedstrijdprogramma’ aan de linkerkant van het scherm) en je krijgt het onderstaande scherm voor je. Kies hier links boven in voor ‘uit&thuis’ of alleen ‘thuis’ of alleen ‘uit’, kies daarna voor ‘hele periode’ of alleen de betreffende week, selecteer bij team/categorie een bepaald team of een leeftijdscategorie en bepaal tenslotte aan de rechterkant op welke volgorde je de gegevens in beeld wilt krijgen, op basis van aanvangstijd of op volgorde van teams. Als je de selectiebalk invult zoals hieronder staat vermeld krijg je alle wedstrijden van alle teams van v.v. Vorden te zien die tot nu toe zijn ingepland.