logo vorden

Vorden 9 april 2015 – Bij de start van de vernieuwde website in september 2014 heeft de webredactie zich, naast het vervolmaken en het zoveel mogelijk actueel houden van de site, ook ten doel gesteld om enkele wijzigingen en toevoegingen door te voeren in het 1e jaar na de start. Zo is er een speciale sponsorpagina in het leven geroepen, met daarop alle shirt-bord- en mediasponsors. Tevens is het menu-onderdeel ‘clubinfo’ opgewaardeerd en is ook de pagina ‘historie’ bijgewerkt.

Naast de Hoofdsponsor en de Stersponsoren staan nu ook op een speciale sponsorpagina de bord- en shirtsponsoren vermeld. Van de shirtsponsoren staat het logo vermeld met een verwijzing naar eventueel de website van het bedrijf. Alle 78 bordsponsoren staan op de speciale pagina met een foto van het reclamebord vermeld. In de komende 2 weken zal daar ook de bijbehorende ‘link’ naar de website vermeld worden.

Bij het menu-onderdeel ‘Clubinfo’ staat een speciaal document waarin alle bijzonderheden rondom het lidmaatschap zijn vermeld (dit is ook vermeld onder het menuonderdeel ‘lid worden’) en tevens is het onder het kopje ‘historie’ de periode t/m 2010 bijgewerkt.

Tenslotte willen wij vermelden dat het de webredactie (na de prima start vanaf 2012 door John Wenneker en daarna Renze Kuitert) is gelukt om het aantal twittervolgers op ruim 800 te brengen, waarbij de inzet van Rob Oplaat tijdens de thuiswedstrijden van het 1e elftal een welkome aanvulling is. De andere doelstelling om via social media zoveel mogelijk informatie over onze club te delen en dan in het bijzonder facebook is nog niet volledig geslaagd. Via dit medium is als doelstelling voor dit seizoen het aantal van 350 gesteld en wij zitten nu op 268. Bij deze dan ook nog een oproep aan een ieder om de pagina van vvVorden op facebook aan te bieden aan jouw ‘vrienden’ met de vraag om deze paginga te ‘liken’. Door deze actie wordt de betreffende persoon dan ook iedere dag op de hoogte gesteld van een nieuwsitem van onze website, aangezien (bijna) ieder bericht op de site ook automatisch op facebook wordt geplaatst.

In de komende maanden staan nog weer enkele extra werkzaamheden gepland van de webredactie en wij houden u daar t.z.t. van op de hoogte.

Kijk gerust naar de menuonderdelen ‘Club- Clubinfo’ , ‘Lid worden’ , ‘Sponsoren’  en ‘Club-Historie’.