logo vorden app

Vorden 16 mei 2016 – Het wordt vandaag een spannende en interessante slotdag van de competitie voor zowel het 1e als 2e elftal van v.v. Vorden. Het 2e elftal speelt vanochtend om 11.00 uur een beslissingswedstrijd om degradatie in Groenlo op het Sportpark ‘den Elshof’ bij sv Grol. In een rechtstreekse confrontatie met FC Trias 3 zal de ploeg van de trainers Udo Heij en Rene Nijenhuis moeten winnen om lijfsbehoud in de res. 3e klas te realiseren.  Vanmiddag om 14.00 uur speelt het 1e elftal haar laatste competitiewedstrijd en tegenstander OBW doet nog volop mee om de strijd om de nacompetitieplaatsen om degradatie. Vorden 1 heeft nog een kleine kans op de 3e periodetitel. Kom allen dus vandaag naar Groenlo en Vorden en moedig de beide selectie-elftallen aan.