oudejaarscrosloopVorden 30 december 2015 – Vandaag, op Woensdag 30 december 2015, organiseert de stichting Oudejaars Crossloop Vorden voor de 35e keer de Oudejaars Crossloop in Vorden. Op Sportpark ‘t Grote Veld krijgen de lopers nog eenmaal de kans om dit jaar de loopschoenen aan te trekken en te genieten van de prachtige bossen tussen Vorden en Lochem.

De voorinschrijving via deze website of via www.uitslagen.nl is gesloten maar vandaag, op de dag zelf, is inschrijven mogelijk vanaf 11.30 uur in de kantine van voetbalvereniging Vorden tot een half uur voor het begin van de loop.

Naar het zich laat aanzien zijn de condities perfect. Het parcours ligt er mooi bij en de weersverwachting is goed.

Speciaal voor onze jeugdige sportievelingen uit de achterhoek organiseren wij de Oudejaarscrossloop KIDSCROSS. Voor alle deelnemers is er een herinnering en voor de beste 3 jongens en meisjes is er een beker. Alle informatie hierover vind je hier.

De nieuwe burgermeester van de gemeente Bronckhorst en inwoonster van Vorden, mevrouw Besselink, zal het startschot lossen rond 12.45 uur bij de KidsCross en in drie kwartier daarna zullen ook de lopers voor de 5, 10 en 15 km wedstrijd gaan starten.