Vorden, 5 mei 2017 – Vorden 4, de 35+ en 45+ teams en Vorden JO15-5 hebben dit seizoen al mee gedaan met een pilot en zijn dus gewend om te werken met de nieuwe APP van de KNVB. Vanaf volgend seizoen wordt er door alle JO13 t/m de seniorenelftallen gewerkt met deze APP en wordt dus niet meer het wedstrijdformulier digitaal ingevuld in Sportlink op de PC. De KNVB afdeling Oost heeft bij Warnsveldse Boys een promotiefilmpje in elkaar gezet en deze laat zien hoe de nieuwe APP gebruikt dient te worden op een speeldag. Was het drie jaar geleden nog normaal dat de wedstrijdformulieren handmatig werden ingevuld en moeten nu de formulieren digitaal worden geregistreerd in Sportlink op de PC, vanaf volgend seizoen hebben alle teams en scheidsrechters dus een APP. Tevens worden de spelerspassen dan ook digitaal (via de APP) gecontroleerd en zijn de oranje mapjes met plastic pasjes verleden tijd.

Klik hier voor de promo van de KNVB