logo vorden app

Vorden 25 april 2016 – De sponsorcommissie heeft met shirtsponsor van de Brink ICT overeengekomen dat zij ook de komende vier jaar sponsor zullen blijven bij v.v. Vorden. De huidige shirtsponsor van Vorden C1 ziet dan ook in de komende jaren bij dit elftal de naam van het bedrijf terug op de shirts van deze juniorenploeg. Ook met Bruna Vorden is overeengekomen dat zij o.a. als kledingsponsor betrokken blijven  bij onze club en de spelers van C1 lopen dan ook in prachtige trainingspakken van v.v. Vorden met de naam van de vordense kantoor- en boekhandel op de rug.

Op onderstaande foto ontvangt Marc van den Brink een boeket bloemen van speler Bart Jansen als dank voor de nieuwe shirts. De C1 junioren van v.v. Vorden hebben tevens nieuwe trainingspakken ontvangen van Bruna Vorden. Op de onderste foto ontvangt Carmen Rondeel van Bruna uit handen van speler Milo van der Pol een bloemetje van het team als dank.
Voetbalvereniging Vorden is de Van den Brink ICT en Bruna sponsor zeer erkentelijk voor de sponsoring.
vorden c1 vd brink

Vorden c1 bruna