oldenhave

Vrijdag 10 oktober 2014 – Het wordt een bijzonder weekend voor vader Eric en zoon Thijs Oldenhave, want terwijl Eric op 34 jarige leeftijd als routinier van het 1e elftal probeert om ook na de 6e wedsrijd ongeslagen bovenaan te blijven staan, zal zoon Thijs op zaterdagmorgen in Vorden Mini F2 zijn eerste voetbalstappen op het veld van buurman Sociï gaan maken.

Natuurlijk zijn er veel meer ‘vader-zoon’ relaties op het voetbalveld bij v.v. Vorden te vinden, maar vanaf komende zaterdag zal er weer ééntje bij komen. Terwijl vader Eric niet meer had verwacht dat hij ooit nog aan het voetballen zou komen, toen hij drie jaar geleden een zware operatie had ondergaan waarbij de stand van zijn onderbeen werd aangepast, is hij nu bezig met een uitstekende seizoensstart als routinier en verlengstuk van trainer Michel Feukkink in het 1e elftal van v.v. Vorden. Spelend als in zijn beste dagen,  en geen enkel spoortje te bekennen van zijn pittige operatie van drie jaar terug, heerst Eric samen met Roy Böhmer en Rick Schröer op het middenveld van Vorden 1. Aanstaande zondag speelt het 1e elftal de uitwedstrijd in Aalten tegen AD’69 en zal het proberen ook de 6e wedstrijd van het seizoen in winst om te zetten.

Maar vanaf komende zaterdag zal Eric de voetbalaandacht in het weekend moeten verdelen want zoon Thijs is sinds kort lid van v.v. Vorden en heeft zaterdag met Vorden Mini F2 zijn eerste wedstrijd op de velden van Sociï in Wichmond. Eric zal als leider van Thijs het debuut van de nieuwe Mini F2 van dichtbij mee maken en de jongens en meisjes wellicht nog van enkele nuttige tips voorzien. Maar hij zal vooral aangeven om vooral veel plezier te beleven aan het spelletje, zoals hij dat zelf ook weer vanaf 2012 kan beleven.