zaalvoetbal vorden

Vorden 7 januari 2015 – Het zijn de laatste dagen van de ‘kerstvakantie’ en nadat er op het Sportpark 3 weken lang geen voetbalactiviteiten zijn geweest hebben er alsnog vele evenementen en activiteiten plaats gevonden. Aanstaande maandag beginnen de trainingen weer, komend weekend staan er al weer enkele oefenwedstrijden op het programma en natuurlijk loopt het zaalvoetbaltoernooi in onze regio voor de pupillen gewoon door. Een mooi moment om via vele foto’s even terug te kijken naar de afgelopen twee weken.

Bij ieder evenement dat hieronder staat vermeld waren vrijwilligers in de weer van v.v. Vorden variërend van jeugdleider, organisator Jingle Bells, begeleider van team bij de flessenactie, barmedewerker tijdens de oudejaarscrossloop enz. enz. Wij willen hierbij dan ook iedereen die zich heeft ingezet bij deze evenementen hartelijk bedanken en mooi dat er ook in deze kerstvakantie nog weer van alles te doen was bij v.v. Vorden!

Klik op de foto voor een uitgebreide fotoreportage!

Maandag 28 december – Mountainbike Cross Kasteel Vorden met gebruik maken van accommodatie v.v. Vorden

vv vorden kerst 1 mountain bike

Woensdag 30 december – Jingle Bellstournooi 2015 (gehele jeugdafdeling v.v. Vorden)

jingle bells 2015